چطور به وان ترکیه برویم؟

شنبه 4 اسفند 1397
11:16
های هالیدی

چطور به وان ترکیه برویم

از آنجایی که ترکیه و ایران دارای مرز مشترک هستند شما می توانید از طریق مرز زمینی به وان سفر کنید. در واقع برای رسیدن به وان از راه مرزی فقط یک ساعت زمان لازم دارید و دسترسی به وان از طریق زمینی بسیار ساده است. شما میتوانید با ماشین شخصی خودتان به وان سفر کنید.

وان کجاست ؟

وان در کشور ترکیه واقع شده است و به دلیل نزدیک بودن وان به ایران ، تور وان ، طرفداران زیادی دارد. برای سفر به وان باید به شهر تبریز بروید که از تهران حدود 7 ساعت مسیر دارید و پس از آن به خوی بروید که تقریبا 2 ساعت زمان میبرد و در نهایت از مرز رازی یا همان مرز کاپیکوی رد شوید. از مرز کاپی کوی تا شهر وان 90 کیلومتر راه است. مرز رازی از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است، بنابراین باید زمان خود را تنظیم کنید که حداقل دو ساعت قبل از بسته شدن مرز رازی آنجا باشید. مرز رازی کوتاهترین مسیر سفر به وان ترکیه است. به محض ورود به خاک ترکیه، دولموش( به ترکی ) یا همان ون های سواری منتظر مسافرین وان هستند.

راهنمای سفر به وان


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hiholiday.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]