پارک ملی HUANGLONG چین سرزمینی جادویی روی زمین

يکشنبه 21 شهريور 1395
14:08
های هالیدی


پارک ملی HUANGLONG چین سرزمینی جادویی روی زمین
پارک ملی HUANGLONG از جمله جاذبه های گردشگری چین است که از لحاظ تاریخی و زیست محیطی حائز اهمیت است و معمولا با برکه های رنگارنگش شناخته می شود. در این مقاله شما را با جاذبه های این پارک دیدنی و جدیدترین تور چین آشنا می کنیم.

پارک ملی HUANGLONG در ایالت SICHUAN از SONGPAN چین قرار گرفته و به داشتن برکه های رنگارنگ، کوه هایی با قله های برف اندود و دره ها و جنگل های بکر مشهور است. ساختارهای طبیعی که از ترکیبات کلیسم کربنات یا آهک سفید بوجود آمده، توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند.

این پارک ملی در سال 1990 در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو به ثبت رسیده و معمولا در برنامه تور چین بازدید از این سرزمین جادویی چین در نظر گرفته می شود.

همین که به این منطقه قدم می گذارید، گودال های کوچک با آب شفاف کریستالی و زیبا توجه شما را به خود جلب می کنند که همان برکه های YINGBIN یا رنگارنگ مشهور هستند که به ویژه در بهار با اضافه شدن شکوفه، درختان سرسبز، پروانه و آواز پرندگان، ترکیب سحرآمیزی را بوجود می آورند.
در فصل زمستان، ترکیب آبشارها، جنگل ها و بامبوهای یخ زده شما را به دنیای یخی جادویی دعوت می کند.

تور چین

از جمله جاذبه های گردشگری چین که در پارک HUANGLONG می بینید می توان به آبشار Feipuliuhui، غار Xishen، غار و معبد اژدهای زرد که 3 تندیس زیبا از بودا را در خود جای داده و البته برکه های رنگارنگ HUANGLONG که شاخص ترین جاذبه این پارک ملی است.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی
[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hiholiday.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]